Nakupní řád e-shopu www.Pexík.cz (pexik.inshop.cz)
Přečtete si, prosím, pozorně tento Nákupní řád. Nákupem zboží potvrzujete souhlas s uvedenými podmínkami, které jsou závazné. Přejeme příjemný nákup!
Obchodní podmínky – Nákupní řád pro e-shop Pexik.cz
Pexi s.r.o., distributor her a hraček
Podnikatelská 553, 19011 Praha 9, Česká republika
IČ: 27637328; DIČ: CZ27637328
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku u MěS Praha, odd., vl. 120606
platné pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.pexik.cz .
Platnost od 1. 1. 2025
Kontaktní adresa pro doručování písemností:
Pexi s. r. o., distributor her a hraček, Podnikatelská 553, 19011 Praha 9, Česká republika
Tel./Fax: (00420) 222 762 000; E-mail: info@pexi.cz
Adresa pro doručování reklamací a vráceného zboží:
Pexi - distribuční sklad, Křemínská ul., p.č. 249, 28201 Přišimasy
Tel. (00420) 222 762 000; E-mail: reklamace@pexi.cz
1. Obecná ustanovení
1. Právní vztahy založené uzavřením smlouvy o koupi věci nabízené na serveru pexik.inshop.cz (Pexik.cz) se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. Tímto prostředkem v případě našeho virtuálního obchodu je především elektronická pošta.
2. Smlouva o koupi věci nabízené v našem virtuálním obchodu je uzavřena okamžikem obdržení vámi řádně vyplněné objednávky. Kupující (koncový zákazník) podáním objednávky stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.
3. Po obdržení řádně vyplněné objednávky vám do 24 hodin náš virtuální obchod formou elektronické pošty nebo telefonicky na Vámi uvedený kontakt potvrdí, že byla objednávka přijata. Pokud Vám elektronické potvrzení nepřijde, kontaktujte nás po telefonu, může se jednat o technickou poruchu serveru. V případě, že objednané zboží není v okamžiku uzavření smlouvy skladem, budeme Vás co nejdříve informovat o možném termínu dodání.
4. Zboží je dodáváno prostřednictvím držitele poštovní licence, nebo kurýrní službou, a to do místa, které kupující uvede ve své objednávce (platí pro celou ČR). Kupující je povinen zboží při dodání převzít a řádně uhradit.
5. Provozovatel virtuálního obchodu - e-shopu (dále také "prodávající") prohlašuje, že osobní údaje kupujícího uvedené v objednávce zboží budou použity pouze ke zpracování jeho objednávky a tím ke splnění závazku prodávajícího z uzavřené smlouvy, nutné komunikaci ohledně dodáí zásilky a případně k zaslání informačního mailu společnosti Pexi s. r. o. S tímto kupující souhlasí.
6. Pro podmínky pro obchodníky navštivte odkaz INFORMACE PRO OBCHODNÍKY.
2. Platební podmínky
Zboží je dodáváno prostřednictvím držitele poštovní licence, nebo dopravní službou, a to do místa, které kupující uvede ve své objednávce. Při nákupu za uvedenou hodnotu nebo menší účtujeme poštovné nebo dopravné podle níže uvedených cen za každý přepravní karton (obvykle se jedná o jeden karton).
K ceně dopravy jsou připočítány expediční příplatky, pokud to vyžaduje charakter a rozměry zásilky. Výše dopravného a dalších přiíplatků se zobrazují vždy před odesláním objednávky.
Poštovné a balné ZDARMA platí pro nákup za více než 1499,- Kč s DPH (na Slovensko 63,83 EUR s DPH).
3. Ceny za dopravu do ČR: (dopravce, cena)
Kurýr GLS, Toptrans.…........ 99,-Kč bez DPH (119,- Kč s DPH)
Zásilkovna ČR................... 57,- Kč b. DPH (69,- kč s DPH)
GLS Parcelshop + box........ 45,45 Kč b. DPH (55,- Kč s DPH) - platí do 3 kg
....... 53,71 Kč b. DPH (65,- Kč s DPH) - platí pro 3,01 až 5 kg
- Max. hmotnost zásilek pro GLS Parcelshop+box je 5 kg. Pokud je zásilka těžší, využijte jiný způsob dopravy.
4. Ceny za dopravu do SR: (dopravce, cena)
Kurýr GLS, Toptrans... pro nákup za 26 - 64 € ............ 5,10 € b. DPH (6,17 € s DPH)
... pro nákup za 0 - 26 € .............. 8,29 € b. DPH (10,03 € s DPH)
Zásilkovna SK..................
... pro nákup za 32 - 64 € .......... 3,53 € b. DPH (4,27 € s DPH)
... pro nákup za 0 - 32 € ........... 3,98 € b. DPH (4,82 € s DPH)
5. Platby za objednávky
Platba za objednávky proběhne podle volby před ukončením objednávky. Cenu zboží uhradíte elektronickou platbou (plat. kartou) nebo na bankovní účet před dodáním zboží.
Náklady spojené s balením a dodáním zboží je kupující povinen zaplatit prodávajícímu společně s kupní cenou v rámci dodání do ČR. V případě úhrady platební kartou je platba zprostředkovaná třetí autorizavanou stranou; údaje z karty nejsou dostupné provozovateli e-shopu.
Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu.
6. Odstoupení od smlouvy
a) Kupující má právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží (to neplatí, bylo-li zboží upraveno podle přání kupujícího, nebo je-li objednatel právnická osoba). Je-li zboží zároveň vráceno, musí tak kupující učinit v originálním a bezvadném obalu.
b) Kupující má dále právo odstoupit od smlouvy z titulu odpovědnosti prodávajícího za vady prodané věci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.
c) Kupující je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající nedodrží dodací lhůty společně dohodnuté.
d) Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit za předpokladu, že si kupující dodané zboží nepřevezme anebo odmítne převzít. Odstoupit od smlouvy lze i po vzájemné dohodě.
e) Kupující musí pro platné odstoupení od smlouvy učinit přímo v elektronickém obchodě (do 24 hodin od objednání) nebo jako písemný jednostranný projev vůle určený provozovateli virtuálního obchodu – tento projev vůle musí mít písemnou listinnou formu.
f) Pokud chce kupující odstoupit od smlouvy u zboží, které již převzal a uhradil, je nutné po vzájemné dohodě zboží vrátit prodávajícímu osobně na adrese provozovny prodávajícího nebo obyčejným balíkem, aby měl prodávající možnost překontrolovat obsah a úplnost balíku.
- Odstupujete od smlouvy v zákonné 14denní lhůtě, v rámci reklamačního řízení, nebo vám máme vracet peníze z jiného důvodu? V takovém případě vám vrátíme zaplacenou částku stejným způsobem, jakým jste zboží uhradili. Při platbě kartou vám vrátíme peníze na váš účet vedený k vaší platební kartě. Pokud jste platili převodem z bankovního účtu, vrátíme vám peníze na tento účet. Vrátíme vám pouze peněžní prostředky, které jsme od vás přijali (nehradíme bankovní poplatky související s převodem apod.) V případě, že prodávající při zasílání zboží kupujícímu uhradil poštovné, tato částka při vrácení peněz zůstává prodejci jako manipulační poplatek. Vrácené balíky, zaslané na naši adresu na dobírku, nebudou přijaty. Poštovné nebo dopravné za zaslání zboží obchodníkovi, při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, hradí zákazník.
7. Odpovědnost za vady
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží na poštovní adresu dodavatele nebo na e-mailovou adresu reklamace@pexi.cz.
V případě poškození nebo porušení obalu zásilky (při doručení dopravní nebo poštovní službou), JE NUTNÉ učinit Zápis o poškození se zástupcem dopravce ihned v okamžiku přebírání zásilky. Pokud bude zboží poškozené v důsledku hrubého zacházení při přepravě, musí být tento Zápis o poškození součástí reklamace, jinak nebude reklamace uznána.
Dodavatel nezodpovídá za vady, úrazy a poškození, které se staly v důsledku používání výrobků v rozporu s návodem k použití nebo způsobem použití, pro který není výrobek určen.
Zákazník je povinen při reklamaci předem kontaktovat prodávajícího, který zařídí vyzvednutí reklamovaného výrobku na své náklady. Pokud tak zákazník neučiní a odešle reklamované zboží na své náklady, bude mu kompenzována doprava pouze do ceny, kterou by hradil prodávající u svého dopravce.
8. Slevy, bonusy a jejich uplatnění
Slevové kódy a bonusy jsou zveřejňovány pomocí mediálních prostředků, případně kupónů. Získaný slevový kód můžete uplatnit na svou objednávku při zadání, slevového kódu v nákupním košíku do políčka "Zadejte bonusový kód". Slevu ze slevového kódu nelze uplatnit na již zlevněné zboží, zboží v akci nebo ve výprodeji, pokud není na kupónu uvedeno jinak.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.
10. VÝTAH Z REKLAMAČNÍHO ŘÁDU
Na výrobky dodávané společností Pexi s.r.o. se vztahuje 2letá odpovědnost za vady, pokud není u výrobku uvedena delší lhůta.
Žádáme vás o maximální a pozornost při přebírání zásilky se zbožím a o součinnost a spolupráci v případě poškozené zásilky!
Je třeba problém řešit ihned s dopravcem. NA POZDĚJŠÍ REKLAMACE POŠKOZENÍ PŘI DOPRAVĚ NEBUDE BOHUŽEL BRÁN ZŘETEL (Pomačkané, potrhané obaly od výrobků apod.)
- Věnujte proto pozornost přebírání zásilky!
- Po potvrzení o převzetí zásilky se záruka vztahuje již jen na skryté vady výrobku.
Veškerá viditelná poškození přepravních obalů nebo výrobku:
- nafoťte
- popis poškození zaznamenejte na doklady řidiče zásilkové služby.
- protokol nebo oznámení podepiště
- nechte si předávací protokol potvrdit předávající osobou (řidičem)
- do 2 pracovních dnů pošlete záspis na náš e-mail: reklamace@pexi.cz
- Záruční reklamace jednotlivých výrobků od neregistrovaných zákazníků, budou vyřizovány pouze s přiloženým dokladem o koupi (nebo jeho kopie).
- Záruční reklamace jednotlivých výrobků registrovaných zákazníků, budou vyřizovány po předání čísla objednávky nebo daňováho prodejního dokladu o koupi.
- Záruční reklamace jednotlivých výrobků od maloobchodů a velkoobchodů budou vyřizovány pouze s informací o čísle faktury o koupi od firmy Pexi s.r.o., a to do 14-ti dnů od převzetí zboží.
- Pro správné posouzení reklamace doporučujeme vrátit reklamované výrobky v původních obalech (případně kartonech).
- Oprávněné reklamace jsou řešeny opravou, výměnou vadného výrobku za bezvadný, v případě, že to není možné, vrácením kupní ceny na bankovní účet nebo na adresu v zákonné lhůtě.